EST  •  RUS  •  ENG
EE    /    RU    /    EN
 

Korduma kippuvad küsimused


Kas ostate vanu seadmeid tagasi?
Ostame tagasi vanu seadmeid juhul, kui meie käest ostetakse asemele teine seade. Pakkumine kehtib nii uute kui ka kasutatud seadmete ostmisel. Vahetamise jaoks on vaja tulla oma praeguse seadmega (iPhone, MacBook, iPad, Apple Watch, iMac) meie juurde. Meie tehnik vaatab üle seadme seisukorra ning sellest lähtuvalt pakume tagasiostmise hinna, mille lahutame maha ostmisele mineva seadme hinnast. Lisainfo vana seade uueks lehel.

Kas ostate tagasi ka katkiseid seadmeid?
Jah, ostame. Meie tehnik vaatab seadme üle ning sellest lähtuvalt pakume tagasiostmise hinna. Ostame tagasi vanu seadmeid juhul, kui meie käest ostetakse asemele teine seade. Katkise seadme ostuhinna pakkumisel arvestame remondile kuluvat summat. Lisainfo vana seade uueks lehel.

Kas veebipoes pakutavate toodetega saab eelnevalt tutvuda/ osta kohapealt?
Jah, saab küll. Ostusoovi korral on võimalik tulla meie kontorisse, mis asub Tallinnas (Roo 4, 10611, Tallinn, Mööblimajast 50m). Kõik kodulehel olevad tooted on meie kontoris olemas (vastav märge on toote kirjelduses). Oleme avatud E-R 11.00-19.00 (lõuna 14.00-14.30), L 11-00-15.00. Lisainfo kontakt lehel.

Kas kasutatud seadmed on ikka töökorras?
Kõik kasutatud seadmed on 100% töökorras ning läbinud põhjaliku kontrolli. Samuti omavad kõik müüdavad kasutatud seadmed kolm kuud garantiid (mõned ka veel tehasegarantiid, kui see veel kehtib).


Kuidas saada teada, milline on kasutatud seadme välimus?
Kõikide kasutatud seadete kirjelduses on välja toodud nende välimuse hinne tähega: A, B või C.
Välimus A – seade näeb välja uueväärne. Seadmel võivad olla mõned õrnemad kriimud, mida esmapilgul pole märgatagi (välimus 5-/5 viie palli skaalal).
Välimus B – väga heas korras seade, millel on tekkinud väiksemad kulumisjäljed kasutamisest, mis kasutamist ei sega (välimus 4/4+ viie palli skaalal).
Välimus C – seadmel esineb kulumisjälgi kasutamisest tulnud mõlke ja kriime (välimus 3+/4 viie palli skaalal).

Mis kasutatud seadmega kaasa tuleb?
Kõikide kasutatud seadmetega (iPhone, iPad) tuleb kaasa seinaadapter ning USB juhe. Mõningate seadmetega tuleb lisaks kaasa ka karp ning kõrvaklapid. MacBookidega tuleb kaasa laadija. Kõikide toodete kirjelduses on märgitud, mis tarvikud konkreetse tootega kaasa tulevad.

Lehel on palju erinevaid variante uute toodete kohta. Mida need tähendavad?

Uus, pakendis seade – Telefoni karp on kiles ja seda pole avatud. Karbis olev telefon ja lisatarvikud on uued. Sellele seadmele kehtib Apple tehasegarantii 12 kuud alates seadme aktiveerimise kuupäevast.
Uus, demo seade – uus seade, mida on paar korda tööle pandud seadme demonstreerimiseks klientidele. Kulumisjäljed ja kriimud puuduvad (uue seadme seisukord). Tehasegarantii 1-11 kuud või Mobipunkti 3-kuuline garantii, kumb iganes kestab kauem. Seadmega tuleb kaasa vähemalt laadija ning USB juhe, mõnede seadmetega ka karp ning kõrvaklapid (täpsed tarvikud on välja toodud kuulutuse kirjelduses).
Uus, pakendita seade - uus ja kasutamata seade. Seadmel kehtib garantii vähemalt 3 kuud. Tegemist on Apple poolt välja vahetatud tootega, mis on kasutamata, kuid originaalpakendita. Seadmega tuleb kaasa laadija ja USB juhe.

Kuidas osta Veebilehel olevaid tooteid?
Toote ostmiseks tuleb tulla meie kontorisse, mis asub Tallinnas (Roo 4, 10611, Tallinn, Mööblimajast 50m). Kõik kodulehel olevad tooted on meie kontoris olemas (vastav märge on toote kirjelduses). Oleme avatud E-R 11.00-19.00 (lõuna 14.00-14.30), L 11-00-15.00.

Kui kiiresti saab tooted kätte? 
•   Ise järele tulles saab laos olevad tooted kätte kohe peale arve tasumist.


Kas tooted on ikka originaalid?
Jah, kõik meie poolt müüdavad seadmed on originaalid ning seda on võimalik kontrollida seerianumbri alusel.

Mis remondi ning hooldustöödega tegelete?
Tegeleme kõikvõimalike Apple seadmete remondi ning hooldustöödega alustades tolmupuhastuse lõpetades ekraanivahetuse ning emaplaadi remondiga. Lisainfo remondi lehel.

Kas remondi jaoks on vaja aeg broneerida?
Remont- ja hooldustöödeks ei ole vaja aega broneerida.

Kui kaua võtab aega remont?
Levinud iPhone’i vigade parandamine (näiteks nupu või ekraanivahetus) võtab tavaliselt kuni paar tundi. Keerukamate probleemide korral teavitatakse klienti umbkaudsest ajast. iPadi remontimine võtab aega 1 tööpäev. Remonditööde ajaks pakume oma klientidele täiesti tasuta asendustelefoni (iPhone), seega Te ei pea olema minutitki ilma telefonita. Lisainfo remondi lehel.

Aga kui parandatud viga jääb püsima?
Nutibaasi remont- ja hooldustöödel on 3 kuud garantiid. Probleemi ilmumise korral on vaja tulla meie kontorisse ning oleme kohustatud vea likvideerima. Garantii kehtib vahetatud osale. Garantii kaotab kehtivuse, kui seade saab tugevalt põrutada ning sellel näiteks puruneb ekraan. Samuti ei ole garantiid veekahjustusega seadme parandamisel. Lisainfo remondi lehel.

Miks ma pean Teile remondi eest maksma, kui saan ise varuosad vahetatud poole odavamalt?
Internetist tellitud varuosade kvaliteedis ei saa kunagi kindel olla. Meie kasutame ainult kõrge kvaliteediga varuosasid, mitte odavaid koopiad. Lisaks omavad meie mehaanikud aastatepikkust kogemust ning on oma ala spetsialistid.

Kogemus on näidanud, et üritades säästa paarkümmend eurot, võib kogemuse puudumisel lõhkuda ka mõne teise osa (näiteks emaplaadi) ning remont läheb hiljem kordades rohkem maksma, kui see oleks esialgselt maksma läinud. Lisainfo remondi lehel.

Mida teha, kui hinnakirjas ei leidu seadmel esinevat viga?
Praktiliselt kõiki Apple seadmete vigu on võimalik korda teha. Kui Te ei leia oma viga hinnakirjast, siis saada meile email või helista ning leiame sobiva lahenduse. Lisainfo remondi lehel.

Toode on lisatud ostukorvi